Ny termin och start på ytterligare två års arbete

Start på två till år av plugg. Sen vila. Gäsp.
Men jag ska som sagt förhoppningsvis få igenom reduceringen av studier med 250 p och då faller 3 ämnen bort, kulturhistoria A, historia A och matte B. Det blir lite lättare.
Då har jag kvar engelska B, svenska B, Idrott, Teater, teaterteori, dramatiskt skrivande och röst/rörelse.
Men det ska jag väl orka..? Jag måste...

Men det kommer bli tufft.
Behandling, stallet, skola, resor... Oj oj...Jag kommer vara död till november...

Men för att tala om något mer uppiggande. I söndags hoppade jag Peach, och hon var så otroligt duktig! Jag började drömma om att vi kanske en dag kan starta en L:D...Hon blir bara finare och finare....Men jag måste verkligen jobba på min ur-usla sits... Jag rider som en kratta...
Men en bild kan jag ändå bjuda på. Men vänligen spara mig elaka kommentarer. Jag kan inte riktigt hantera elak(alt. rak å rå) kritik.

Nu ska jag peta i mig mina natt-mediciner och förhoppningsvis sova ordentligt till imorgon bitti för nästa skoldag.
Ha de gott tills vi hörs igen!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Härligt att du hoppat med Persikan!

Var rädd om dig fina fina Saga <3

2011-08-22 @ 20:31:36
Postat av: Emma Hurtig

ÅH VAD HÄRLIGT!!!! SÅ glad för eran skull Saga! :D :D <3<3

2011-08-24 @ 23:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0