10 dagar. 18 år. 17 bokstäver.

Jag hatar att fylla år...
Det är en sån jävla press varje år att "fixa värsta fekken bröööl brööl". Visst. kul. Kan jag få en extra dos stesolid tack?
Tidigare år har jag spenderat på sjukhuset, kunnat skylla ifrån mig.
Jag är jävligt dålig på att vara social...
Men helvete...
Om 10 dagar blir jag fucking 18 år!!?

Jo men det är klart jag längtar! MYNDIG!! Vem vill inte bli MYNDIG?!

Men anordna värsta festen?
P R E S T A T I O N S Å N G E S T ! !

Näe...Näe.. Vet ni vad?
Jag skiter i det här. Jag kan inte ta itu med det här. Jag är livrädd för att "göra fel" eller "misslyckas".

Då återstår en fråga,

Hur i helvete misslyckas man fylla 18 år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0