Allt faller. Inte alltid på plats.

Fruktansvärd dag...

Regn, regn, kyla och telefon-terror.

Behöver inte gå in på detaljer, men jag var genom-blå när jag kom hem.
Nu, ett par timmar senare, börjar färgen hitta sin väg till mina läppar och naglar.

Men jag fortsätter känna mig ledsen, trött och ensam. Jag orkar inte vara social...
Orkar egentligen inte mycket mer än bara ligga och glo.

Men så kan man inte göra. Inte nu. Inte idag.

Istället satsar jag på att minska schemat till sådana saker som jag absolut måste göra, dvs rida Peach och sköta stallet.

No more.

Känns skit...Jag vill fira midsommar, jag vill träffa folk, jag vill festa, jag vill ....

Ja...

....Vad vill jag egentligen...?

-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0