Pest eller kolera.

Har varit på PRIMA idag. Vi pratade lite om vilka vårdalternativ det finns. Men det hjälper inte så mycket.
Jag är inte motiverad...
Och det är omöjligt att jobba med problemet om jag inte är motiverad.

Klart att jag vill bli av med min ångest, tvångstankar och självhat. Men problemet är ju den lilla apparaten som visar läskiga siffror som jag inte vill stå på, och absolut inte se hur siffrorna stiger.

Sen är jag ju jätte rädd för att om, OM jag nu skulle söka vård, att dom skulle neka mig den, för att jag inte väger tillräckligt lite. Att jag är för tjock.

...vad ska jag ta mig till...?

-S

Kommentarer
Postat av: janina

usch vad jag hatar dina ätstörda tankar!!!!!!!

vill bara hoppa in ditt huvud och banka vett i dig. få dig att se på dig själv genom andras ögon!

2011-06-21 @ 05:22:03
URL: http://janinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0