Trådlöst kroppsvärk

Jag är så trött på allt. ALLT.
På min kropp. På mina tankar. På mitt beteende. På yrsel. På kraftlöshet. På ångest. På vädret. På-på-på-på-på.
stäng av.
ALLT.

Den här dagen har, som ni nog förstår, gått åt helvete.
Jag hatar mig själv...
För att jag är så delad till något som är så självklart.
Jag SKA bli frisk. Ska ska ska.
Men hur? När?
Jag är livrädd för framtiden...Vad kommer hända, med min familj? Med Peach? Med skolan?....Med mig..?

Jag är så trött. Trött på livet.
Men hur sjutton vänder jag det här?
Hur fan blir man lycklig?

-S

Kommentarer
Postat av: Lisa

Finaste fina Saga!

Vi kan vara rädda ihop, jag vet vad du känner. Det är svårt-det blir aldrig lätt. Men det finns de som säger att det går. Det är vad vi har...

Du kan!

KRAM från Uppsala

2011-06-25 @ 21:35:58
Postat av: Jessica

Taack snälla! <3 och ta hand om dig, det BLIR bättre, sakta men säkert. Hang in there!

2011-06-28 @ 21:59:39
URL: http://kessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0