After eight.

Oj, allt hålla på att ramla över på fel sida sängen innan du ens vaknat är ett dåligt omen för en dålig dag.
Då har vi dr. Spotify att tacka.
Ja, och Coca cola zero såklart...

Igår var jag iväg hela dagen på "turistutbildning" i roslagen med jobbet. Typ buss, skog, buss , hav, buss, skog och massa jävla ryssbränder. Alla guider nämnde "och här stog ett/en jätte vacker....tills 1719 när ryssarna kom..." Hela kusten står i lågor,trallalalalaaalalalalaaa...

Men jag måste erkänna att det var intressant. Jag såg mycket vackert och lärde mig mycket, men gud vad trött jag var efteråt.

Snart ska jag skutta iväg till bussen, jag dissar grejen med nationaldag och satsar på en mysig dag med Persikan istället. Betydligt roligare.
Och ikväll kommer resten av la familia hem.

-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0