VARNING! Extremt depp-inlägg

Nu har jag varnat, nu är det upp till dig som läsare att avgöra om du läser eller inte.

Yesterday...Fuck. Allts slog runt i en extrem turbulens.
Jag spydde upp allt, både bildligt och bokstavligt.
Allt jag hade inom mig kom i ström, tankar, ord, mat, sanningarna, lögnerna, hatet, rädslan, kärleken, ALLT!

Hela min kropp skriker idag, huvudet slår trumvirvel och tankarna dansar schottis.
Jag vet inte var jag står, jag vet inte var jag har mig själv.

Och trots allt detta upprörda virr-varr, är den enda tanken jag kan fånga...

"...mamma, jag älskar dig..."

-S

Kommentarer
Postat av: Katarina

Men Saga, vad hände egentligen? Du som sprudlade!

2011-06-04 @ 09:56:47
URL: http://catipat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0