Dag 1- Närmare inblick i Saga

Dag 1 - Närmare inblick i vem Saga är
Dag 2 - 3 tunga sanningar
Dag 3 - En modig vän
Dag 4 - En vändpunkt i livet
Dag 5 - Saga "Stalkar"
Dag 6 - Narkomani
Dag 7 - När jag var liten...
Dag 8 - Om jag var miljonär...
Dag 9 - 2 Saker jag aldrig gör om!
Dag 10 - Fotobomben
Jo, Jag är alltså Saga. En nybliven 18 åring som tror sig ha fler liv än en katt. Nej, skämt åsido, men jag överskattar nog ofta min överlevnads förmåga, kort sagt.
Jag bor ute i stockholms skärgård med min familj, två syskon, föräldrar, katt, kanin och häst.
Min häst är nog den viktigaste faktorn i mitt liv. Kan inte leva utan henne.
Jag har ett stort intresse för konst.
Jag går på stockholms estetiska, teater. På fritiden, när jag inte pluggar och är i stallet(dvs extremt sällan) målar jag mycket och fotograferar med min Canon EOS 400D.
Sen till den lite tråkigare delen...
Jag har varit sjuk i anorexi sen jag var 10. Jag har gått olika behandligar å inläggningar på olika sjukhus i många år, men har nu avslutat senaste kontakten med Capio i upplands väsby.
Jag kan ju passa på att göra det extra tydligt nu att jag aldrig pratar BMI eller viktsiffror/kaloriintag här, då det kan vara triggande. Acceptera detta, tack!
Som slutkläm kan jag ju slänga upp lite bilder på dom nämnda i detta inlägg.
För övrigt är ni välkomna att ställa frågor om jag missat något ni vill veta;)
Klassen på STEG
Eos 400D
Min häst, Peach Tree xx
Katten Mattis
Kaninen Tingeling
Mina syskon
Pappa och Mamma
Kram på er!
-S

Kommentarer
Postat av: Stina

Love this!

2011-03-28 @ 18:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0