Idyllisk livsnjutare

Jag sitter på våran soliga trätrappa ute på landet. Jag lyssnar på fågelsång och ser katten ligga brevid mig och kråma i gräset. Ibland tar jag en klunk av mitt fina citruste ur min fina mugg från indiska. Jag skulle kunna vara en livsnjutare...
Skulle kunna...
Om saker och ting vore så lätta.
Vad bilden inte visar är insidan. Inga penseldrag kan beskriva den. Exakt. Så. Exakt.

Solen går i moln, katten går sin väg. Teét har svalnat.
Trappan var hela tiden skitig...



-S

Kommentarer
Postat av: Lisa

KRAMAR i mängder. Önskar de kunde hjälpa mer...

2011-05-20 @ 18:49:02
Postat av: Katarina

Du kan verkligen skriva!

2011-05-20 @ 20:52:40
URL: http://catipat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0