En såndär sådär prickfritt perfektioniskt ultimatiskt oslagbart braig dag.

Det här är en sådär totalt suverän dag när livet faktiskt känns fint. När jag är sådär upp över öronen kär i mitt Persikoträd och hon går sådär klockrent att man glömmer tiden. När jag vaknar kl 4 på morgonen och känner mig sådär jätte peppad på att åka och morgonfodra hästarna. När löven har en just sådär eldröd färg och himlen just sådär blå.
En dag som helt enkelt är just sådär perfekt att inte ens dom där ruskiga spökena i kylskåpet vågar gasta.
Men jag tror inte att jag ska utmana ödet, ändå.
Jag låter dom hållas.

Idag skiner jag.

Jo. Som solen.



Kommentarer
Postat av: camilla

Jag måste säga att jag gillar din header väldigt mkt :)



åå okey :/ vet du vad de var som drog igång allt? hur kommer de sig att du inte fick behandling tidigare?

hur går de för dig nu? har du långt till friskvikt osv?:)

hur länge har du haft egen häst?:D har du eget stall o gård osv också?

Jag lovar dina vänner kommer alltid finnas där för dig<3

Visst är harry potter grym:D blev nästan ledsen när jag såg sista på bio o insgå att de inte skulle komma ngn mer haha:P fasdt jag gillar twillight med:P



Haha garttis till vinsten:D jag gillar också att lösa korsord:D



Just nu får jag köra gym en gång i veckan, bugg en-två ggr samt friidrott en. jag gick elitidrottsgymnasiet förut i friidrott så jag är en riktig friidrottstjej hihi:D



kramis

2011-10-16 @ 18:20:08
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

okey.. vad hemskt att det började redan vid så tidig ålder :/ var det dina föräldrar som tog dig till en äts?

Får du ta näringsdrycker? får du rida förresten? menar absolut inget illa men när jag var mer lågviktig än vad jag är idag fick jag knappt gå utanför dörren..:/



HAHA:P riktigt så mkt grät kanske inte jag:P har du läst öckerna också?

Jag har allt koll på träningen och jag bara längtar tills jag får köra mer :D går fortfarande på samtal och vägning med jämna mellanrum då jag fortfarande har ca 5kg till normal vikt :)



ha en bra dag

kraam

2011-10-18 @ 07:14:40
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

okey :/ jag tar två om dagen och jag bara väntar på att bli av med dom haha^^



haha jag har faktiskt aldrig läst några harry potter böcker xD eller jag började med första efter att ha sett filmen men tyckte de va så olikt så jag tyckte boken var dålig :P



ÅÅ ja de gör jag verkligen :) jag känner mig så mkt gladare nu, jag vill umgås med vänner jag vill hitta på grejer och jag vill träna igen mm. när jag fick träningsförbud trodde jag aldrig att jag skulle vilja träna igen eftersom de bara var tvång i slutet men nu känner jag ren glädje och jag kan lyssna på kroppen :D jag mår verkligen så mkt bättre och jag lovar dig att om du ger det en ärlig chans och vågar utmana så kommer du känna så också:D

tack du gör mig väldigt glad ska du veta och jag hejar på dig :D

massor med kramar

2011-10-19 @ 19:51:00
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: DR

- nice!

2011-10-20 @ 01:00:05
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0