Om jag inte släcker kan inte mörkret ta mig.

Jag måste köra.

Jag har mina skäl.

Kära.


Det är kallt ute.
Och jag hatar årstider.

Här
.

Jag lider morgonen mest.
Jag blir så liten maktlös av rytmens hets.
Vid tiden är jag till sängs igen.
Och låter slåss med regeln inom mig.


Du lärde dig köra.


Det blir så naturligt.

Kära
.

Du kör genom natten.
Och vi blundar inte på år.

Vi lider morgonen mest.
Vi såg er sova på vägen.
Vi försökte gräva en hygglig grav.
Men det är ändå inte riktigt acceptabelt.

Positionen är delikat.
Snurra flaskan.
Välj ditt offer.
Ta vid hornen.
Byt riktning.
Om den slingrar.
Bryt dess ben.
I skäl att skydda..

Vi måste köra.
Dom närmar sig.
Bara hoppa in.
Det är nästan över.

Vi räddar dina fränder!
Vi räddar dina bröder!
Vi kör dom långt ifrån.
Gator och ljus.
Alla tecken på mänskligheten.

....

Vi lider morgonen mest.
Vakna i smärtan suddighet.
Glöm allt vi såg.

Möt mig vid bilen om en timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0