Och dom svor om livet.

Se dom vikta hörnen. Här. Avskurna fragment av något ingen vill se och veta dess mindre.

Allt är bra. Allt är bra.

Håll kvinen. Visa ditt inre. Blotta dig. Ditt blod är bara ett bevis på din svaghet.

Ingen fara. Ingen fara.

Skamfläck i pinsamhet. Den jobbiga tystnadsmakerskan. Bråkmakerskan. Ett fragment av något som kunde ha lyckats.

Det går fint.Det går fint.

Men jag lovar dig. Min värld är det helvete himmlen gett sin död för. Jag har nycklarna till alla dörrar du sett låsta. Jag vet precis vad du skäms mest för att andra skulle veta. Jag kan krossa ditt inre genom udden på min penna. Sprättar upp dina kläder med naglarna jag skrapat i betongen. Ditt skal.
Jag kan döda dig utan att röra ditt skinn. Jag kan döda dig med mina läppar. En rörelse. Min korreografi.

Det är vetskapen. Den dödande. Makten i vetskapen om ovetskap.

Hör inte på. Hör inte på.

Jag hörde dig nämna mig.

Säg det.



Kommentarer
Postat av: jessica

Älskar nya bloggdesignen Saga!

2012-03-18 @ 14:32:27
URL: http://kessen.blogg.se/
Postat av: andrea

skulle jätte gärna vilja höra hur du mår! och måste säga att du skriver så fantastiskt att jag vet inte vad!

2012-03-22 @ 19:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0